Subject: Narva metskond 103 ja selle lähiala DP eskiisi avalikustamisest
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Evelin Kuusik" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 14:13:42 +0300

Tere

Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet teatab Narva
metskond 103 ja selle lähiala detailplaneeringu eskiisi avaliku
väljapaneku korraldamisest alates 25. juunist kuni 25. juulini 2024.
Avaliku väljapaneku jooksul on planeeringu materjalid kättesaadavad Narva
Linnavalitsuse valvelauas aadressil Peetri plats 5 või elektrooniliselt
Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Ameti koduleheküljel
<http://www.narvaplan.ee> www.narvaplan.ee ja Narva linna kodulehel
<http://www.narva.ee> www.narva.ee. Arvamusi planeeringu kohta saab
esitada Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Ametile
postiaadressile Peetri plats 5, 20308 Narva linn või e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Narva metskond 103 ja selle lähiala detailplaneeringu eskiisi avalik
arutelu toimub 06. augustil 2024 kell 15.00 Narva Linnavalitsuse
konverentsisaalis (Peetri plats 5).

Detailplaneeringu maa-ala pindalaga ca 11 ha asub Narva linnas
Elektrijaama linnaosas. Eesmärk on Narva metskond 103 katastriüksuse
jagamine nejlaks krundiks, maakasutuse juhtotstarbe muutmine ja
täpsustamine. Planeering lahendab liikluskorralduse, maa-ala heakorrastuse
ja haljastuse küsimused ning määrab tehnovõrkude asukohad.
Detailplaneering eeldab muudatust kehtiva Narva linna tööstuspiirkonna
linnaosa üldplaneeringu maakasutuse juhtotstarvete osas.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]